Annons:
Etikettnyheter-och-kommande-releaser
Läst 604 ggr
AnnaMoonshadow
3/10/15, 2:56 PM

Hatsune Miku: Project Mirai DX

Spelet Hatsune Miku: Project Mirai DX  kommer släppas till Nintendo 3DS i Europa i slutet av maj, nu har det kommit två videos från Sega som promotar spelet.

Spelet är ett rytm-musik-spel skapad av Sega och Crypton Future Media. Spelet bygger på Vocaloids, en uppsättning av syntetiska röster, där Hatsune Miku är den mest kända. Hatsune Miku: Project Mirai DX  är en förbättrad version av Hatsune Miku: Project Mirai 2 som endast släpptes i Japan 2013.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
AnnaMoonshadow
3/10/15, 2:56 PM
#1

Video 2

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Nekoi
3/10/15, 3:19 PM
#2

När jag läste att det var ett rytm-spel så trodde jag att det skulle vara något i still med Theatrhythm Final Fantasy, men det här verkar ju vara lite olika typer av spel i form av pussel och så.

Såg lite kul ut, ska bli spännande att se en engelsk trailer för det 🙂

AnnaMoonshadow
3/10/15, 4:13 PM
#3

#2 jo, till viss del är det ju lika men som du säger tror jag det även har en del andra minispel. Det är musiken som är i fokus 😉  om intresset finns ska jag försöka fortsätta uppdatera tråden, t.ex. när en engelsk video finns tillgängligt 😃

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: