Annons:
Etikett14-övrigt-off-topic
Läst 600 ggr
AnnaMoonshadow
2016-04-28 09:51

E3-bingo 2016

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

14-16 juni är det dags för E3 igen. Förra året postade jag info om E3-bingon som vi här hemma körde när det gäller Nintendos presskonferens/stream och vi kommer troligtvis göra samma sak igen. Vill ni delta? Ta bara bingobrickan eller gör en egen på papper och skriv ner era förutsägelser över spel eller saker som de kommer fylla streamen med. 

Förra året körde vi med ett poäng för varje rätt och fem poäng extra för varje rad (utöver de enskilda poängen alltså). Man kan ju själv lägga nivån med de förutsägelser man gör. T.ex. är det ju skillnad mellan att skriva "något om legend of Zelda WiiU/NX" eller skriva "avslöjar första bossfighten i Zelda WiiU/NX". Nr, 2 får man ju fler stilpoäng för om man lyckas pricka 😉

Har ni några bra saker att förutse att Nintendo tar upp?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Kevsterrr
2016-04-29 08:22
#1

Vad jag verkligen skulle peppa sönder om är ett Bayonetta 3. Älskar de två första ett så fruktansvärt så ett tredje spel hade fullbordat mitt liv.😍

Om något så skulle jag tro att PlatinumGames skulle jobba med Nintendo igen för att göra trean. Utan Nintendo hade aldrig tvåan funnits, så nåt säger mig att de skulle återigen samarbeta. Dessutom så har spelets direktör/supervisor Hideki Kamiya teasat om ett tredje väldigt mycket. Kan bara vara hans intresse om en uppföljare eller så är det något som pågår…

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Kevsterrr
2016-04-29 08:23
#2

Men idén av ett E3-bingo är så roligt! Deltog inte förra året, men kanske gör det nu? 😃

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

AnnaMoonshadow
2016-04-29 08:47
#3

Bayonetta 3 är en bra sak att ha med :D Tror jag ska satsa på en Pikmin 4 också. Jag tycker verkligen du ska göra en bricka i år, det är superroligt även om man inte får in så många, om inte annat får man ju fundera över vad man önskar sig ^_^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
2016-06-06 11:19
#4

Jag har ju varit lite orolig att det inte blir nån E3-bingo då de pratat om att bara visa Zelda. Men nu har de ju avslöjat att de ska ha lite annat under sina live stream-dagar också, även om de inte har någon presskonferens-live stream som en direct så ska nog fylla ut brickan lite ändå 😛

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: