14. Övrigt & Off Topic

Vilka spel ser ni fram emot?

2016-05-18 08:38 #0 av: AnnaMoonshadow

Som titeln lyder, vilka spel ser ni fram emot mest? Finns det några på era önskelistor eller håller ni redan på att spara ihop pengar till något? Dela med er till oss andra! 

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2016-05-18 08:40 #1 av: AnnaMoonshadow

Det är främst Pokémon Sun/Moon som hägrar för mig just nu men jag ser också fram emot att testa Tokyo Mirage Sessions #FE som kommer ut i Juni. Jag tror det kan vara roligt och lite speciellt faktiskt Glad

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2016-05-18 12:25 #2 av: Rovfisk

PÖokemon Sun/Moon ser jag fram emot nu. Hoppas att sommaren och hösten skall gå väldigt fort, så det snart blir November ;)

Sajtvärd på akvariefisk i fokus.

*520 l *250l *240 l *225 l *112 l

Anmäl
2016-05-20 14:35 #3 av: Sandi92

Allra mest ser jag fram emot nya Zelda 2017, men även Pokemon Sun & Moon.

Anmäl
2016-05-20 15:51 #4 av: AnnaMoonshadow

#3 Oh, Zelda ser jag också fram emot Glad Ska bli roligt att få se lite av det på E3

Vea <3 

Anmäl
2016-05-22 21:42 #5 av: Kevsterrr

Ser inte direkt fram emot ett spel för tillfället, men NX taggar jag!Skrattar

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Anmäl
2016-06-15 20:30 #6 av: Blue_Lugia

Pokemon Sun & Moon helt klart!

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl
2016-06-16 07:40 #7 av: AnnaMoonshadow

Efter E3 kan jag ju säga att jag längtar ännu mer efter Zelda! Dessutom tycker jag att Ever Oasis till 3DS såg intressant ut och ett nytt Yokai är ju roligt Glad

Vea <3 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.