Annons:
Etikett09-amiibo
Läst 719 ggr
Kevsterrr
2016-09-23 00:30

Bayonetta 2s andra årsjubileum: Kommande amiibo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Bayonetta 2 till Wii U närmar sig sin andra årsdag och det firar PlatinumGames bland annat genom en Bayonetta-amiibo!  
Direktören för spelet, Yusuke Hashimoto, kom ut med nyheterna på PGs officiella blogg där han med god ton berättar att de hårt jobbar på att fånga häxans karaktär i amiiboform. Han bifogade en sneak peek bild på projektet, som ses ovan.😃

Mellan Bayonettas Super Smash Bros.-debut och amiibofigurens tillkännagivande har 2016 varit ett storslaget år för henne. Det är en dröm som gått i uppfyllelse att få se häxan slåss tillsammans med legendariska karaktärer som Mario och Fox McCloud säger Hashimoto. Han säger även att han vill ta initiativet och tacka alla Bayonettas fans och han hoppas att hon kommer stanna i era hjärtan många år framöver!🙂
_
Vad vi kan diskutera är att posen som amiibon intar verka likna posen som Bayonettas smash-render (andra bifogade bilden) intar. Så frågan lyder: kommer amiibon vara en del av Smash Bros. amiibo-lineup, eller är denna självständig?_

Men en Amiibo var inte tillräckligt för att fira ett sånt här tillfälle! 
PG har även kommit ut med speciella fusk över hur man låser upp vapen och karaktärer i spelet, väldigt likt hur man gick tillväga med detta i första spelet.
Ni kan läsa om dem här (engelska)!
Ni kan även läsa hela artikeln som amiibon här (engelska).
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Personligen ser jag fruktansvärt mycket fram emot Bayonettas Amiibo! Sjukt excited!! Jag älskar henne obeskrivligt mycket som karaktär och hoppas innerligt på att hennes serie kommer fortsätta med ett tredje spel och beyond!😍
Har just smash att tacka som introducerade mig till Bayonetta (det är heller inte första gången som smash gör någonting sådant åt mig!)
Vad tycker ni? Gillar ni också Bayonetta, eller intresserar ni er inte?

Avslutar inlägget med citatet jag har i min signatur som råkar vara just Bayonettas egna ord, från första spelet!
_"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
_You must keep it safe, close to your heart."Måne

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Annons:
Mitchika
2016-09-23 01:40
#1

Bayonetta har varit min stora video game crush i snart två år nu sedan Miracle of Sound introducerade mig till henne och jag är överlycklig över att hon får mer fokus på sig och speciellt sin egen amiibofigur! 😍

Ser den så bra ut som jag hoppas när designen är klar blir den nog ett måste för mig att skaffa. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: