Annons:
Etikett14-övrigt-off-topic
Läst 464 ggr
AnnaMoonshadow
5/18/16, 8:38 AM

Vilka spel ser ni fram emot?

Som titeln lyder, vilka spel ser ni fram emot mest? Finns det några på era önskelistor eller håller ni redan på att spara ihop pengar till något? Dela med er till oss andra!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
AnnaMoonshadow
5/18/16, 8:40 AM
#1

Det är främst Pokémon Sun/Moon som hägrar för mig just nu men jag ser också fram emot att testa Tokyo Mirage Sessions #FE som kommer ut i Juni. Jag tror det kan vara roligt och lite speciellt faktiskt 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Draken
5/18/16, 12:25 PM
#2

PÖokemon Sun/Moon ser jag fram emot nu. Hoppas att sommaren och hösten skall gå väldigt fort, så det snart blir November ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

[Sandi92]
5/20/16, 2:35 PM
#3

Allra mest ser jag fram emot nya Zelda 2017, men även Pokemon Sun & Moon.

AnnaMoonshadow
5/20/16, 3:51 PM
#4

#3 Oh, Zelda ser jag också fram emot 🙂 Ska bli roligt att få se lite av det på E3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Kevsterrr
5/22/16, 9:42 PM
#5

Ser inte direkt fram emot ett spel för tillfället, men NX taggar jag!😃

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

[Blue_Lugia]
6/15/16, 8:30 PM
#6

Pokemon Sun & Moon helt klart!

Annons:
AnnaMoonshadow
6/16/16, 7:40 AM
#7

Efter E3 kan jag ju säga att jag längtar ännu mer efter Zelda! Dessutom tycker jag att Ever Oasis till 3DS såg intressant ut och ett nytt Yokai är ju roligt 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Kevsterrr
7/1/16, 4:47 PM
#8

Måste nog ändå svara Zelda och den nya Pokémongenerationen. Inte mycket annat verkade väcka mitt intresse så mycket… Står iallafall fast vid NX haha

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Upp till toppen
Annons: