Annons:
Etikett11-sälj-köp-och-sök
Läst 1660 ggr
Rosisa00
5/13/17, 8:44 PM

Pokemon spel till Nintendo Ds

Ja, jag har ett gammalt vanligt nintendo ds och skulle så gärna vilja ha ett pokemon spel som min storebror o spela mot honom o springa runt i en stor värld med pokemons o slutföra uppdrag o aa ni vet… Jag vill helst ha ett utav dem sista/nyaste som släpptes till Nintendo ds. Problemet är att jag inte vet var man kan köpa sånt nu när vanliga ds är "ute". Jag ha inte nån lust att köpa något nytt 3ds eller nått sånt men någon som vet var jag kan köpa något av dem sista som släpptes till det?

Annons:
-Aida-
5/13/17, 9:01 PM
#1

Dom sista som släpptes till vanliga ds va väl black/white och black2/white2. dom kan du köpa begagnade. Du kan köpa några pokemon spel av mig till billigt pris 25 kr styck.
jag har dessa till nintendo ds:
- soulsilver
- black
- white 2
- diamond

Mitchika
5/13/17, 9:10 PM
#2

#1 Får du dom inte sålda så släng iväg ett PM till mig! Jag är intresserad av hela högen. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Rosisa00
5/13/17, 10:46 PM
#3

Pratade med min storebror o han sa att han har black 2 så ska kolla med mina föräldrar om jag kan köpa white 2 :)

Rosisa00
5/13/17, 10:51 PM
#4

#1 kan du skriva till mig i privat chatt (ag vet inte hur man gör xD)

Shirokaze
7/3/17, 10:10 AM
#5

Nintendo DS Pokémon-spelen från core serien (Diamond, Pearl, Platinum, HeartGold, SoulSilver, Black, White, Black 2 och White 2) kan man fortfarande hitta med lite tur i en spelaffärs "begagnat" avdelning. Annars rekommenderar jag att söka på Tradera, finns många där som säljer de äldre spelen billigt!

Cosplay-blogg ♥  https://valkoinensamurai.blogspot.com/

Rosisa00
7/3/17, 8:31 PM
#6

Ok tack :) Finns ganska många spelbutiker med sånna avdelningar så hoppas på det bästa

Annons:
Upp till toppen
Annons: