Theratqua / Sajtvärden
Hej! Det är jag som här kallas Theratqua, men mitt riktiga namn är Emma. Jag är Sajtvärd här på Nintendo.iFokus.
Jag har sedan jag var liten älskat Nintendo. Min första Nintendo-konsol och spel var ett metallicblått Game Boy Advance SP med Pokémon Sapphire. Jag "degraderade" sedan till Game Cube, Game Boy Color, Nintendo 64 och nu på senare tid SNES.
Spel har alltid varit en del av min vardag då nästan alla i min familj på något sätt är intresserade av spel. Det allra första spelet jag spelade var Battlefield 1942 med min pappa… Väldigt barnvänligt, måste jag säga! På fritiden brukar jag, förutom att spela, umgås med min pojkvän, leka med min dvärghamster Beelzebub, teckna och sjunga. Den senaste veckan har jag även varit intresserad av att skapa egna armband. Jag är en sådan person som blir jätteintresserad av någonting och köper saker för att kunna göra det, men som sedan efter några veckor, när jag insett att jag inte är så himla bra på det, tappar intresset. Mitt intresse för spel har dock aldrig avtagit!
Mina favoritspelserier till Nintendo är klassiker som Pokémon och Zelda men jag har också en riktig kärlek till Animal Crossing-serien. Blir helt varm om hjärtat när jag spelar det. :')
Har ni några frågor till mig, om mig eller vill prata så är det bara att skicka ett PM eller att skriva en kommentar här i tråden så svarar jag fort jag kan!
// Jenny

Sajtvärd på Nintendo iFokus