Nintendo iFokus

Nintendo

Etikett13-nintendo-ifokus
Läst 384 ggr
AnnaMoonshadow
1

Medarbetare - AnnaMoonshadow

Hej! Jag är det nyaste tillskottet  i vår Nintendo.ifokus-crew. Ni kan kalla mig Moonshadow eller Vea, vilket ni vill. Jag har vuxit upp med Nintendo, främst N64 och GameBoy och nu är företaget och tv-spel i övrigt en större del av mitt liv än någonsin tidigare. Här hemma spelar vi allt från retro så som NES och SNES till de senaste 3DS och WiiU-spelen. Det är också anledningen till att jag som Medarbetare inte kommer ha ett särskilt område att ha hand om utan istället kommer vara lite allt-i-allo och uppdatera sidan med både trådar och artiklar om allt möjligt. 

Ni är varmt välkomna att höra av er till mig om ni saknar något eller har några frågor 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Jenny
0

Välkommen! :D

// Jenny Blomma
Sajtvärd på Nintendo iFokus

Kevsterrr
0

Välkommen! :)

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

AnnaMoonshadow
0

Tackar tackar!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3