Ds-spel
Det känns som att de flesta DS-spelen är riktade till barn. Jag gillar att spela DS men har svårt att hitta spel som är för min målgrupp, jag är 21.
Så fram med alla era tips! Vilka är de roligaste och bästa spelen till DS när man är lite äldre? Har ej 3DS, bara "vanlig" DS.
Rune factory, harvest moon, pokemon, professor layton, några mariospel är dem enda som jag hittills gillat tror jag. Lost in blue, zelda och trauma center och spectrobes har också varit i mitt tycke.
Animal crossing har jag inte fastnat för.
En av de saker jag gillar med Nintendo överlag är att de gör färgglada och gulliga spel som fortfarande kan tilltala personer i alla åldrar. Jag har några förslag på spel till Nintendo DS som du kanske skulle gilla:
Du nämnde Mario och till DS har du ju både spel så som New Super Mario Bros. och Mario & Luigi: Partners in Time. Men du kanske redan spelat dessa då?
Jag personligen gillar också pusselspel så som Professor Layton and the Curious Village, Professor Layton and the Last Specter och Phoenix Wright: Ace Attorney.
Vill du ha ett jrpg har jag hört att Dragon Quest IX är omtyckt. Jag tänker så småning om testa på det själv.
Min sambo är också superförtjust i Castlevania-serien och spelen Castlevania: Order of Ecclesia och Castlevania:Dawn of Sorrow ska ha fått rätt bra kritik.
Det är de spel jag kommer på just nu🙂
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
I Mario Finns Också Bowser's Inside Story. Som är Besläktat med Super Mario Rpg
Jag är 22, förutom det du nämnt gillar jag skylanders, Yoshi's Island DS, Final Fantasy Fables Chocobo Tales, Ratatouille (mycket bättre filmspel än de brukar vara, har inte provat det till DS dock, bara PSP, PS2 och PC). Finns fler Final Fantasy, kan ju vara något att kika närmare på. Har du 3DS?
Pokemon funkar för alla åldrar allt från 7 år till 97 år.
Ett gott skratt förlänger livet
Pokemon har jag redan spelat och testat de flesta Mario och wario spel, gillade nog bara New super mario bros.
Vad handlar Phoenix Wright: Ace Attorney om? Castlewinia har jag sett trailer på och de verkar inte vara i min smak.
3# Vad handlar skylanders om? Nä har inte 3DS.
Fortsätta gärna slänga ut tips på bra spel. :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Phoenix Wright är en försvarsadvokat och spelen går ut på att försvara sina kunder och hitta bevis som visar att de inte bör straffas.
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Aha ser lite intressant ut.
Fortsätta gärna tipsa. :)
Fler tips önskas gärna.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Scribblenauts!
Vea <3