Nintendo iFokus

Nintendo

Etikett14-övrigt-off-topic
Läst 782 ggr
AnnaMoonshadow
1

Favoritpokémon

Jag sitter just nu och funderar över hur jag ska bygga mitt team i Pokémon ORAS och hittar hela tiden nya pokémon jag vill testa. Därför tänkte jag slänga in en liten tråd och höra mig för vilka favoriter ni har och varför. 

Jag tänker då inte bara i strid och strategi utan även vilka pokémon ni har känslomässiga band till eller tycker är söta eller roliga till exempel 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[missbridge]
0

Jag har alltid varit svag för Ninetales, Charizard och Gardevoir. Dock opraktiskt med två eld-pokemon i sitt team, men jag kan inte låta bli…

[Jennah]
0

Oshawott, oh yeah! För att den är bedårande.

AnnaMoonshadow
1

#1 Ninetales är så fin <3 

#2 Oshawott är supersöt också!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[MikeW]
1

Lucario ofc <3 He's so cute and adorbs!! :D Sen är min andra favorit Growlithe och arcanine.. Dom är på samma plats xp sen vet jag inte :P
Men den pokemon som jag hatar mest är helt klart Mr. Mime.. Gud den lilla jäveln är så 🤮

Kevsterrr
2

Mina favoriter är bl.a. Machoke, Arcanine, Pangoro etc….

Mitt team i X består hittills av Pangoro, Roserade, Sylveon, Aurorus, Staraptor och Blastoise, och funderar på att byta ut någon av dem.

Personligen så skulle jag vara en Ghost trainer (irl) och mitt "dream team" består av Gengar, Chandelure, Machoke, Mismagius, Roserade och Dusknoir. :3

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

AnnaMoonshadow
1

#5 jag skulle lätt vara fire om jag skulle koncentrera mig på bara en typ 😃

Vea <3 

Jaxination
2

Jag har flera favoriter! Eftersom jag är hundintresserad så är ju alla hundliknande pokemon nära hjärtat. Så som:

Ninetales, Arcanine, Mightyena, Manetric och alla eeveelutions (där är umbreon favoriten)! ;)

/ Hanna Andersson
Värd för Jack Russell Terrier
 / Medarbetare på Terrier
| www.JAXINATION.se |

[lolipop23]
1

Jag Älskar  Dusknoir. den är den bästa som finns. den är då sööt och så cool :3

den är också rättså bra