Nintendo iFokus

Nintendo

Etikettnyheter-och-kommande-releaser
Läst 853 ggr
AnnaMoonshadow
3

Netflix Zelda-serie

Det ryktas ju om att Netflix och Nintendo ska skapa en live action Zelda-serie. Jag tänkte höra med er vad ni tycker om det här? ser ni fram emot det? Tror ni något kan gå fel? Kommer Link prata eller inte?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Sehvrin
0

Jag tycker det känns väldigt konstigt och har svårt att se hur man ska lyckas göra det bra. Samtidigt hoppas jag ju att det blir bra.

Skulle vara intressant om Link inte pratade, fast jag har alltid tolkat det som om han pratar, men vi får inte veta vad han säger/bestämma själva vad som sägs.

Jag tror att det finns betydligt fler saker som kan gå fel än saker som kan gå rätt 😉

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

AnnaMoonshadow
0

#1 jag håller med dig i din oro. Samtidigt tycker jag att Netflix gör rätt bra serier över lag och tycker ändå att det skulle kunna vara någon sämre som Nintendo tänkt samarbeta med :) 

Jag skulle verkligen vilja att det blir bra! >__<

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[bat]
1

Man har sett så många parodier på nätet under åren, så man har skapat vissa kritierer över hur man INTE vill att serien ska bli. 

Jag säger så här: Längtar och ser fram emot serien. Men är rädd att det ska bli dåligt.

Jenny
1

Jag ser fram emot det! Jag tror att det kan gå bra om det bara är rätt personer som jobbar med serien. Förhoppningsvis så finns det några inbitna Zelda-fans på plats som kommer se till att det bli bra 😃

// Jenny Blomma
Sajtvärd på Nintendo iFokus

[Jennah]
0

Jag litar på Nintendo ochbäven netflix vet väl vad de håller på med. Men däremot känns ryktena gamla och jag känner mig inte säker på att de stämmer.

AnnaMoonshadow
0

Jag vet inte om ni redan hört men Satoru Iwata har uttalat sig och sagt att artikeln från The Wall Street Journal som nyheten bygger på inte är sann och att han inte har något att delge när det gäller någon serie som bygger på en Nintendo-IP. 

källa

Vea <3