Nintendo iFokus

Nintendo

Etikett09-amiibo
Läst 766 ggr
Jenny
0

Greninja amiibo confirmed!

Det har gått rykten om att en Greninja-amiibo ska släppas och ryktet har nu visat sig vara sant, men det finns dock en hake: Den kommer bara säljas hos Toys R Us. 

Vad tycker ni om detta?

// Jenny Blomma
Sajtvärd på Nintendo iFokus

Kevsterrr
1

Meh, har inte Toys R Us i Borås… Bara att beställa från nätet… ;-;

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

AnnaMoonshadow
0

#0 jag trodde det bara var Amerika som hade den haken? 😮 men tusan vad trist!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Kevsterrr
1

Haha… Antar att jag har lite tur i oturen, då min gubbes mamma något ofta åker till Göteborg för att hälsa på hans syster och på vägen kör hon förbi Toys R Us. Har för mig att hon till och med sade till oss att det är kanske bara att be henne köpa något påvägen ifall vi skulle behöva det.. Och aa, i detta fallet. xD Roligt nog så var vi alla där idag och jag och han fick snabbt springa in dit. Nu har jag ÄNTLIGEN Kirby i mina händer! :D

Men iallafall, tycker personligen att det är lite dåligt att Sverige antagligen också ska börja med denna "exklusiva" trenden. Jag som trodde att det skulle vara lite speciellt för oss + så att jag skulle kunna skryta lite för mina vänner overseas att vi inte har exclusives. Samt så har MediaMarkt bästa priset på 149:-……

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne