Nintendo iFokus

Nintendo

Etikett11-sälj-köp-och-sök
Läst 698 ggr
missporcelain
0

Söker connector!

Någon som sitter på en connector och hade kunnat tänka sig att sälja den billigt?
Hade tänkt öppna mitt nes och städa ur det, men jag tänkte byta connectorn samtidigt så jag slipper öppna upp fler än en gång. Lilla bettan behöver lite uppsnyggning, hon är trots allt 32 år gammal om jag inte räknat fel. 😃

AnnaMoonshadow
0

tyvärr inte men kan tipsa om kaptenkrok som alltid brukar ha sånt där man behöver byta. Vet inte vad de brukar kosta men de hade för 119kr.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

missporcelain
0

#1 Tack!

Kevsterrr
0

#1 Vea är kaptenkrok en trustworthy sida? x3

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

AnnaMoonshadow
0

Ja, det är dem. Vi har handlat hos dem både över internet och på plats i Göteborg ^_^  min uppfattning är att de är både kunniga och tillmötesgående 🙂 Bland annat fick vi några fina råd när vi bytte ut styrspakarna till våra nintendo 64-kontroller här hemma

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Kevsterrr
0

#4 Tack! Väldigt bra att veta! Det är just ett N64 jag är ute efter just nu också. Jag ägde nämligen aldrig ett själv när jag var yngre (kanske för att jag är född 98 men aa…), men just då så hade jag spelat det väldigt mycket hos andra, samt på emulatorer på datorn så jag kan typ inkludera det som en pytteliten del av min barndom/nostalgi. Jag vill liksom kunna uppleva detta igen när jag än vill, vetandes att konsolen är i mitt ägarskap. :) Skall definitivt ge sidan ett försök. Konsoller slår ju verkligen datoremulatorer i hästlängder!

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

AnnaMoonshadow
1

Haha jo, jag håller med dig! här hemma tror jag vi har tre N64or för närvarande xD Jag vägrar göra mig av med mitt eftersom det är just samma som jag hade när jag var liten, min sambo vill inte göra sig av med sitt eget heller, dessutom har vi en från hans bror som vi förvarar här hemma 😛 inget går upp emot att spela på konsolen!

Vea <3 

Jenny
2

Instämmer med Vea. Kaptenkrok är väldigt pålitligt! :)

// Jenny Blomma
Sajtvärd på Nintendo iFokus