Nintendo iFokus

Nintendo

Etikett13-nintendo-ifokus
Läst 639 ggr
Jenny
2

Långvarig frånvaro

Hej allihopa!
Som ni kanske märkt så har jag inte postat eller skrivit särskilt mycket den senaste tiden. Detta är på grund av att jag är mitt i slutklämmen på gymnasiet (tar studenten om ungefär en månad),  och skoluppgifter och annat tar upp all tid och ork jag har. Inte så bra planerat… 😞

Därför vill jag också bara passa på att visa min uppskattning till mina två fantastiska Medarbetare AnnaMoonshadow och Kevsterrr. Ni gör ett grymt jobb och jag kan inte tacka er nog för att ni håller igång sidan!
Tacktacktack 🌺

// Jenny Blomma
Sajtvärd på Nintendo iFokus

Kevsterrr
1

Absolut! Vi har läget under kontroll, så länge du inte glömmer bort oss! Haha😊
Lycka till med det sista och ta vara på tiden som är kvar, vet att studierna övertar mest av tiden men vad ska man göra.. Kom tillbaka när du igen känner att du har tid. Vi finns här och vi går ingenstans! Grattis i förskott till studenten! 😃

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

AnnaMoonshadow
2

Håller med #1. Har full förståelse när skolan tar över handen, det händer mig också med jämna mellanrum. Snart kommer jag sitta med det absolut sista på mitt examensarbete så då kommer jag säkerligen vara frånvarande xD

Medhjälpare finns ju här för att fixa sådana tillfällen 🙂 ändå är det riktigt roligt att höra att arbetet man gör uppskattas 😃

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Jenny
0

Åh, ni är för underbara! <3

// Jenny Blomma
Sajtvärd på Nintendo iFokus