Animal Crossing-kluring
Här kommer en Kluring kring Animal Crossing: New Leaf. Upp till bevis hur mycket ni kan om spelet!
EDIT: obs! ett lite fel har smygit sig in i kluringen. Fråga 6ska vara: vilken insekt kan du inte SE om du har Beautiful Ordinance aktiv? (det handlar alltså inte om att fånga insekten utan om att kunna se den i spelet).
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
9/10
10/10! 😂
Den frågan jag hade fel på var "Vilken insekt kan du inte fånga om du har Beautiful Ordinance aktiv? ". Jag trodde det var myra eftersom att man måste lägga något på marken, t.ex. godis för att fånga dem. Rätt svar var tydligen kackerlacka, men den går ju inte att fånga alls i New Leaf? Den gick bara att fånga i originalet till GC och Wild World till NDS.
#3 du har helt rätt och jag var tvungen att googla på svaret så ber om ursäkt för det🙂
Nej, de går inte att fånga alls i New Leaf, men däremot kan man se dem i huset om man inte spelat på länge, om man inte har Beautiful Ordinance aktiv. Myror går alltid att fånga så länge man lägger ut godis eller så på marken.
Ska lägga till en kommentar i #0 så att andra som gör kluringen är extra försiktig på den frågan.
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Fick iallafall 9/10 för det var 6:an jag fick fel på, men bra Kluring!😃
//Kevin
[Medarbetare för Nintendo iFokus.]
"When you love something, never lose it. Understand, little one?
You must keep it safe, close to your heart."
haha oj, jag ber åter om ursäkt över mina klumpigheter 😛
Vea <3
10/10 Det hade jag nog inte gissat haha 😊
#7 jättebra jobbat!
Vea <3