Nintendo iFokus

Nintendo

Etikettnyheter-och-kommande-releaser
Läst 644 ggr
AnnaMoonshadow
3

Uppdatering till Splatoon

I natt kommer en uppdatering till Splatoon som gör att en ny bana blir tillgänglig för online play. I uppdateringen kommer även ett vapen (inspirerat av Zapper Gun till NES) och spelläget Ranked Play.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Jenny
1

Har faktiskt blivit riktigt sugen på att köpa det!

// Jenny Blomma
Sajtvärd på Nintendo iFokus

AnnaMoonshadow
0

Det är riktigt roligt :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

i natt kom även den efterlängtade inkbrush  😃

Vea <3 

AnnaMoonshadow
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

imorgon kan vi spela en ny bana i Splatoon! Kelp Dome blir tillgänglig :D

Vea <3 

[MikeW]
2

Åhhh jag vill köpa Splatoon så mycket!!! <3<3<3

AnnaMoonshadow
0

#5 gört så kan vi spela tillsammans sen!

Vea <3 

Kevsterrr
0

#6 Hahaha ja… Är ju inte intresserad av spelet så mycket själv så får la önska mig det i födelsedagspresent för hans skull (fyller år i mitten av Juli) xD

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

AnnaMoonshadow
1

Det är verkligen beroendeframkallande! min sambo tycker det är komiskt att jag spelar så mycket just nu 😛

Vea <3