Nintendo iFokus

Nintendo

Etikettnyheter-och-kommande-releaser
Läst 1255 ggr
Jenny
2015-06-17 01:18
2

The Legend of Zelda: Triforce Heroes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

I höst släpps det nyligen utannonserade spelet Triforce Heroes.
Spelet kommer visuellt att likna The Legend of Zelda: A Link to the Past, men kommer gå ut på att tre spelare samarbetar, alla som Link, för att klara av tempel och utmaningar. Man kan samla på olika outfits för att få olika fördelar.

Ser ni fram emot detta?

Källa och bilder: http://e3.nintendo.com/games/3ds/the-legend-of-zelda-tri-force-heroes/

// Jenny Blomma
Sajtvärd på Nintendo iFokus

badmatta
2015-06-17 01:52
0

Jag hade väldigt kul med Phantom Hourglass till DS, men multiplayern där var ju mer av ett mini-spel. Om detta bara är att man kör igenom storyn så blir det kanske inte så mycket omspelningsvärde… Sedan antar jag att man inte kan dela kassett utan måste köpa flera? Då vore det kul med mini-spel eller något som drygar ut äventyret :/ Först måste jag hitta någon att spela med dock, haha

AnnaMoonshadow
2015-06-17 07:25
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

ja, det behövs tre basenheter och tre spel om man ska vara tre vänner som spelar tillsammans. Men det går också att spela självoch då kan man på något smidigt sätt hoppa mellan de tre karaktärerna.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
2015-06-17 07:26
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

här är lite game play från e3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3