Glöm inte Nintendo digital event ikväll!
ikväll klockan 18.00 är det då dags för Nintendos Digital Event till E3,där vi säkert kommer få se massa nya spel. Hur laddar ni? Här hemma blir det att fira detta med köpmat och lite godis. Som jag tidigare skrivit så spelar vi även Nintendo E3 Bingo tillsammans med några vänner.
Streamen till eventet kan ni se här, efter presentationen är klar (ca 19.00) kommer en eftersändning från Nintendo Treehouse där de säkert kommer visa vissa av spelen närmare och prata med skaparna. Kl 18.55 både imorgon och på torsdag kommer fler Nintendo Treehouse-sändningar 🙂
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Shit vad dåligt det var. :( Det enda som gjorde mig lite glad var klippen från nya Animal Crossing och Yokai Watch, det var inga nyheter dock.
Jag hade hoppats på ett (riktigt) Animal Crossing till Wii U, Super Mario Galaxy 3 (eller liknande), mer info om Zelda till Wii U, ett Metroid till Wii U + någon kul överraskning.
#1 Instämmer på alla punkter… Vet inte om jag tycker Zelda till 3DS såg kul ut ens… D: Ett Animal Crossing till Wii U hade känts mer motiveras än att släppa ännu ett till 3DS… Jaja snart får jag spela Yoshi i alla fall :<
Det var inte det bästa eventet men jag tyckte det var ok i alla fall ^_^ Inga av de där stortitlarna, utom Star Fox, som folk hoppats på. Men å andra sidan måste det ha varit svårt att överträffa förra året, speciellt med tanke på de läckor nintendo har haft. Blev positvit inställd till Happy Home Designer, Animal Crossing-amiibosen var ju supersöta och Super Mario Maker känns väldigt kreativt och rolig. Har inte bestämt vad jag tycker om det nya Zelda till 3DS ännu 😛
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3