Nintendo iFokus

Nintendo

Etikett14-övrigt-off-topic
Läst 622 ggr
Kevsterrr
1

Glad Midsommar!

Vill önska alla lite i förskott en glad Midsommar här på Nintendo iFokus!☀️
Hur ska du spendera den? Själv blir det Liseberg med ett par kompisar, pojkvännen samt familjen i det förmodligen dåliga vädret…🙂

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Jenny
1

Glad midsommar till dig med!!

Jag har inga planer faktiskt! Brukar inte fira midsommar. 🙂
Men ett par vänner till mig har dragit ihop en spelkväll, så jag kanske drar dit! Om jag orkar… 😃

Liseberg låter så kul! Har inte varit där på evigheter!

// Jenny Blomma
Sajtvärd på Nintendo iFokus

Kevsterrr
0

Åker dit minst en gång om året, oftast midsommaren så antar att det är vårt sätt att fira det på. 😂 Så dålig dag att åka egentligen om man gillar att åka mycket attraktioner…

AnnaMoonshadow
1

Glad midsommar på er! jag har spenderat dagen med att jobba, och sen ätit god mat tillsammans med fästmannens familj. Ska upp och jobba imorgon igen så blir en tidig kväller. 

#2 kan tänka mig att det inte är det bästa att åka karuseller i regnväder?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Nattramn]
2

Glad Midsommar dig och alla andra oxå :)

Jag och min lillsyrra har haft hand om ponnyridningen i byn vi bor i, sen så har jag och pojkvännen spelat TV-spel och trängs med 6 hundar och 2 katter i soffan samtidigt :P

Kevsterrr
0

#3 Precis, det enda positiva är att köerna på en regnig dag något minskas men det stämmer ju inte alltid. Hade däremot väldigt tur med vädret igår. Det var i majoritet faktiskt soligt med moln, på kvällen var bland annat molnen nästan helt borta fast det var kyligt. Kom ungefär två regnskurar under hela dagen.🙂

Jenny
1

#4 Mysigt med så många ändå! ;)

// Jenny Blomma
Sajtvärd på Nintendo iFokus