Ny bana till Splatoon imorgon
Imorgon kan vi äntligen spela Camp Triggerfish, en bana som Nintendo visat oss flera gånger men som ännu inte släppts.
Banan verkar bestå av flera lite trixiga sätt att ta sig över till motståndarens sida och vattnet runt om är en fara för alla små squids. Något speciellt med banan är att den har grindar som i turf war öppnas när det bara är en minut kvar av speltiden, och då gör det lättare för motståndarna att avancera.
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
haha ja, det händer mycket. Vi var utomlands i två veckor och hade massa nytt att testa när vi kom hem igen, till exempel tower control. Jag har tyvärr missat båda splatfesterna då jag varit borta båda gångerna. Nästa gång tänker jag se till att vara hemma så jag får spela! :D
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3