Pokken Turnament till WiiU
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Pokken Turnament är ett arkad-fightingspel som det ett tag nu pratats om det ska komma till konsoll. I slutet av förra veckan bekräftades det att spelet kommer till Nintendo WiiU under våren nästa år.
Det mest omtalade bekräftade karaktären är Pikachu Libre då många är missnöjda med att spelet kommer ha två olika Pikachus, något som antagligen tar bort en plats i spelet som en annan pokémon skulle kunna få.
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
omg! :-O HYPE
jag var i Japan förra månaden och såg då Pokken i SEGA arkader som fanns överallt så jag anade att det var påväg
#1 japp, det har förutspåtts sedan de kom ut som arkad men blev bekräftat först förra veckan för en WiiU-realese 🙂 Jag hoppas på roliga karaktärer
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3