Animal Crossing vänner
Hej! Jag började spela animal crossing new leaf i februari 2015 när jag fick en konsol och sedan spelet av mitt ex. Så den enda jag känner med det spelet är han och vi har ingen kontakt alls nu och kan därför inte spela… Jag tycker det är rätt trist att inte ha någon som besöker min stad eller som jag kan åka till. Eller någon att prata om spelet med överhuvudtaget. Så jag undrar om någon här vill bli min spelkompis? Skulle bli så himla glad om någon vill det!
Lovade min pojkvän igår att jag faktiskt IDAG skulle hoppa in i spelandet igen, fast skolan började idag, så vi får se hur mycket jag hinner spela egentligen. xD :)
//Kevin
[Medarbetare för Nintendo iFokus.]
"When you love something, never lose it. Understand, little one?
You must keep it safe, close to your heart."
Woho!!! Du hinner säkert med båda ;)) har lagt till dig om du såg det i tråden som heter "3DS friend codes"
Får titta på det senare, har inte öppnat mitt 3DS på ett tag. Efter skolan, igen!😃
//Kevin
Okej :D här är min friend code: 2079-9035-6677 Hoppas du får tid att öppna ditt DS snart :D
Det går upp och ner för mitt ACNL-spelande men du får gärna lägga till mig också. Min FC är 4012-4124-0662.
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Lagt till dig nu Vea! :)
Spelar ni på med Animal Crossing? Jag tänkte ge mig i kast med att uppgradera min tågstation och behöver en massa besök, så ni är välkomna att hälsa på mig! För att göra det roligare har jag gjort i ordning en massa random-presenter som inslagna ligger och väntar. Kommer ni på besök får ni välja en random gåva att ta med ^_^
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Heh… Tog och startade om min stad IGEN… xD
Men sökandet är fullt igång så kan beräkna att snart vara på kontoret igen!😟😃
//Kevin
Tvivlar på att jag saknar min allra första stad från Juli 2013, men hade vart intressant att besöka den igen.
//Kevin
#8 haha hur många gånger har du startat om nu? XD
Vea <3
#10 Fruktansvärt bra fråga… Jag kan inte hjälpa det XD
Skulle säkert säga upp till 20 gånger😟 hahaha mina AC-kompisar i Amerika facepalmar hela tiden…😂
//Kevin
Haha, vill du aldrig spela? :P
Vea <3