Nintendo iFokus

Nintendo

Etikett14-övrigt-off-topic
Läst 475 ggr
AnnaMoonshadow
1

OT: Klotterplanket

Det var dags att skapa en Off Topic-tråd där vi kan skriva om oss själva och allt möjligt vi kan tänka oss dela med oss av. Här behöver det inte bara handla om Nintendo utan tråden är fri att fylla med vad som känns bra!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 6
Förhandsgranskning av bild 2 av 6
Förhandsgranskning av bild 3 av 6
Förhandsgranskning av bild 4 av 6
Förhandsgranskning av bild 5 av 6
Förhandsgranskning av bild 6 av 6

Då passar det kanske med att jag börjar, och jag tänkte börja berätta om min helg. I lördags plockade jag och min man fram alla våra spel och började möblera om dem här hemma. Jag slänger in lite bilder så ni förstår vad det handlar om. I söndags spelade jag Final Fantasy: Crystal Cronicles som en av fyra spelare, vilket var väldigt roligt 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Kevsterrr
0

Sitter i skolan och "ifokusar". Jag är en bildelev, varför ska jag ha naturkunskap? .-.
Blir iallafall att fortsätta med en uppgift sedan i bild. Stress stress stress!🧟‍♂️
Anyhoo, gött med bara en enda lektion idag iallafall!😃
Sovmorgon och sluta tidigt är en bra kombo, speciellt då jag inte har någon sovmorgon i veckan alls.💔

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Kevsterrr
0

Just Dance 2016 släpptes idag! Blir att shejka booty mer imorgon då. xD
Idag var även min mors födelsedag och har dessutom TRE inlämningsuppgifter till idag. Aj.🧟‍♂️

AnnaMoonshadow
1

#3 vid sådana tillfällen gäller det att koncentrera sig på det positiva :D 

Här hemma har vi spelat Triforce Heroes sedan vi fick spelen i fredags, det är riktigt roligt om man kan spela med vänner 🙂

Vea <3 

LookHanna
1

Sitter och nördar Fire Emblem: Awakening, fast jag egentligen vet att jag måste lägga pojkarna snart.

• Stanna upp och känn efter vad du vill, våga ta risker -
    Hörselskadad, kan säga va några gånger
AnnaMoonshadow
1

#5 jag har spenderat flera dagar med att spela The Legend of Zelda: Triforce Heroes istället för att göra det jag ska så förstår fullständigt 😉

Vea <3 

Kevsterrr
0

Skola imorgon (idag) igen… Önskar höstlovet var lite längre - och Halloween för mig i år var som vilken annan dag som helst, alltså sög det…💔🧟‍♂️😭

AnnaMoonshadow
1

#7 hur är det med dig? du låter lite nere

Vea <3 

Kevsterrr
0

#8 det är helt okej, tack så himla mycket som frågar 🤗 själv Vea?🙂
känner mig lite trött bara, det känns stressigt med skolan (är en enorm procrastinator bland annat) och Halloween för mig kunde vart roligare iår som sagt då jag inte gjorde någonting o jag älskar halloween..
går och tänker på saker också, nästan dagligen, men det är inget att oroa sig för tror jag

AnnaMoonshadow
1

#9 ibland kommer man till såna där gropar i livet, när allt bara känns trist. JAg stressar själv rätt mycket över skolan just nu, och så klart en massa andra onödiga grejer runt om T___T Det är bara att bita ihop och kämpa vidare. Jag ser själv fram emot jul, då det är min favorithögtid!

Vea <3 

Kevsterrr
1

#10 älskar också julen! Men det kommer gå bra för oss!😃