Nintendo iFokus

Nintendo

Etikettnyheter-och-kommande-releaser
Läst 369 ggr
AnnaMoonshadow
1

Nintendo Direct ikväll

Jag är sen med att uppdatera detta men ikväll är det äntligen dags för en till Nintendo Direct. Den sänds kl 23.00 svensk tid och den info vi har inför Directen är att de ska visa spel som kommer under slutet av året och början av 2016. Det kommer vara fokus på WiiU och 3DS och alltså inget om mobilspel eller NX. Du kan lättast se Directen via nintendos hemsida eller via Twitch.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
1

mystiska tweets från Junichi Masuda från Game Freak startar rykten om att vi kommer få höra något pokémon-relaterat under directen. 

Källa

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Kevsterrr
1

Sitter och peppar! Ska försöka bli klar med min skoluppgift så jag kan kolla! (är otroligt seg med mina skolarbeten…)

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

AnnaMoonshadow
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

här är directen för Europa

Vea <3