Zelda WiiU teaser
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ser du som jag fram emot det kommande Zelda-spelet som kommer till WiiU? På gårdagens Nintendo Direct fick vi se en glimt av spelet. En glimt som GameXplain på youtube highlightat och gjort en slowmo-version av för vår höga nöjes skull. Något jag hoppas att många uppfattade under directen var att de var tydliga med att berätta att spelet kommer komma till Nintendo WiiU, många har ju fått för sig att spelet kommer komma till NX eftersom det blev framflyttat till nästa år. Det ser ut att bli Zeldas år nästa år, med tanke på att de firar 30år som spelserie 🙂
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Directens högpunkt, skulle jag väl säga.😉
//Kevin
[Medarbetare för Nintendo iFokus.]
"When you love something, never lose it. Understand, little one?
You must keep it safe, close to your heart."
Efter Zelda-nyheterna i början av directen så var jag nöjd! Twilight Princess i HD, Zelda WiiU, nya saker till Triforce Heroes och så Hyrule Warriors: Legends ❤️
Att det dessutom blir Zeldas år nästa år är efterlängtat! 😉
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3