Nintendo iFokus

Nintendo

Etikett12-kluringar
Läst 390 ggr
Lindasixten
0

Behöver hjäääälp.

Visste inte vart jag skulle publicera denna fråga! Jag spelar gta5 online på mitt ps3 med några vänner. Men i förrgår när jag skulle gå in online stod det bara och laddade, jag kom inte in överhuvudtaget. Gav upp efter en halvtimma då jag tänkte att de va mitt internet som strula. 1 timma senare ringer min kompis och frågar vad jag sysslar med.. Blev förvånad då denna berättar att "jag" varit online på gta och sagt en massa grova saker till mina vänner. Ingen av mina vänner har mitt lösenord. Så det enda vi kommit fram till är att min gubbe blivit hackad. Yay, är på level 105, utan fusk osv. Med andra ord kämpat satan med att nå den leveln, vilket gör de extra surt att behöva köra om allt från början.. De sista jag gjorde igårkväll va att ändra lösenord på allt. Men idag så är det samma problem, det står bara och laddar. Sökt på internet utan nåt resultat. Enda gången jag kommer in på min gubbe är om jag startar upp direkt på nåt randomjob (tar en evighet innan de ens hoppar igång). Så är det någon som har nån lösning? Eller varit med om samma sak?

Kevsterrr
0

Prova här!🙂 http://datorspel.ifokus.se/
Om ingen annan GTA-spelare kan svara? Jag spelar inte GTA själv så kan inte direkt säga någonting, men skulle utgå ifrån internet förhoppningsvis.. Ingen ska behöva gå miste om något man arbetat hårt för.😡

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

AnnaMoonshadow
0

Som #1 säger så kan du säkert få mer hjälp inne på datorspel men jag skulle även säga att jag tror du måste kontakta supporten från Rockstar. Det borde finnas nån hemsida om du googlar. De måste om inte annat kunna kolla upp vad som hänt med din gubbe  och kanske hjälpa dig att avbryta problemen. Lycka till!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3