Nintendo iFokus

Nintendo

Etikett07-wiiu
Läst 475 ggr
AnnaMoonshadow
1

Twilight Princess HD

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

I gårdagens Nintendo Direct annonserades det att The Legend Of Zelda: Twiligt Princess ska komma som HD version till Nintendo WiiU

Till spelet kommer det även komma en Amiibo av Link i vargform och spelet kommer även vara kompatibla med de fem Zelda-amiibos som redan finns på marknaden. 

Datumet som är satt för spelet är 4e Mars 2016 och kommer även komma som specialutgåva med amiibon och en CD-skiva med musik från spelet. 

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Kevsterrr
0

Precis som Wind Waker som fick en HD-remake så har jag aldrig spelat Twilight Princess. Tycker såklart om TLoZ men jag är inte sådär ett jättestort fan av spelen i sig. Är de värda att testa? Amiibon är ett måste, som alltid.😂😍

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

AnnaMoonshadow
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är inte mitt favorit-zelda men värt att spela ändå. Själv klarade jag faktiskt aldrig ut det, spelade fram till slutbossen men sen stannade jag där xD  Jag satt precis och kollade jämförelsevideos på youtube och de har förbättrat en hel del i HD trots allt, så bara därför kan jag tänka mig att ge mig på spelet igen 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
1

och amiibon är bara kärlek. Såg supernice ut!

Vea <3 

[Sandi92]
1

Till skillnad från många andra så gillar jag detta spelet väldigt mycket. Det var det första 3D Zelda jag spelade. Jag gillar att det är lite mörkare stämning än i de flesta andra Zelda-spel. Så detta blir ett givet köp.

AnnaMoonshadow
0

#4 vi kommer säkerligen köpa det också. Kommer bli roligt att få spela det igen 🙂

Vea <3