Favorit-youtubers och podcasts?
Jag tänkte höra mig för om ni har något förslag på podcasts eller youtube-kanaler som jag ännu inte följer. Gärna med tv-spel (nintendo framför allt) och lite nördigt tema 🙂 Ge mig dina bästa tips!
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
jag brukar kolla på swimmingbird941, han spelar t.ex animal crossing & super smash bros. nintendo, playstation, och wii spel. :)
ABrandonToThePast
Caddicarus
Cinemassacre
DidYouKnowGaming?
Jimmy Whetzel
JonTronShow
jvgsjeff
LinandKo
MandJTV Pokevids
MetalJesusRocks
MunchingOrange
Nicobbq
PeanutButterGamer
ProJared
ProtoMario
SpaceHamster
SwimmingBird941
TamashiiHiroka
TheJWittz
wiiviewr
Tack båda för förslagen :D Ska kika runt lite på dem
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
#3 Har du fastnat för någon? 🙂
#4 några av dina förslag följer jag redan:
Cinemassacre
DidYouKnowGaming?
PeanutButterGamer
TamashiiHiroka
TheJWittz
Men har också lagt till:
LinandKo
SpaceHamster
swimmingbird941
ProtoMario
wiiviewr
Måste känna efter om jag vill ha kvar dem i mitt flöde eller inte, annars byter jag ut någon av dem och testar några andra 😛 Vilka är dina egna favoriter av dem du nämnde?
Vea <3
Jag brukade kolla ganska mycket på AbdallahSmash026, men ser numera inte mycket på gaming YouTube-kanaler.. 😛
//Kevin
[Medarbetare för Nintendo iFokus.]
"When you love something, never lose it. Understand, little one?
You must keep it safe, close to your heart."
Jag tittar mest på SwimmingBird941
Mvh Kaninsköld