Nintendo iFokus

Nintendo

Etikett14-övrigt-off-topic
Läst 947 ggr
[[Narwayn]]
0

Vilken spelkonsol har du ?

Blev så nyfiken på vad alla har för spelkonsoler :)

Hemma hos mig och pojkvännen finns SNES, NES, Sega Mega Drive, playstation 1, 2 och 3, xbox 360 samt gamecub.

[Sandi92]
0

Stationära: NES SNES Nintendo 64 Gamecube Wii U Sega Master System Sega Megadrive PS2 PS3 Xbox Bärbara : Gameboy Color Gameboy Advance Gameboy Advance SP Nintendo DS Lite Nintendo 3DS PSP

Kevsterrr
1

Just nu: SNES, Gamecube, två st Wii, Wii U, PS, PS2, Nintendo DS, DS Lite, DSiXL, 3DSXL, Gameboy Color och ett originellt Gameboy.

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Fruktzallad
0

Wii U, Xbox360,  Xbox One,  3DSXL.

SaraU
1

2 ps2, 2 ps3, xbox 360, wii, wii u, psp, nes, 2 gameboy som jag inte vet modellerna på, tror även ett ps1. Finns hos mig och sambon

the esthetic grown up is the child who survived

AnnaMoonshadow
1

oj! Min man är ju den som samlar så jag vet inte allt vi har! Har troligtvis alla nintendokonsoler, kan vara så att vi missar någon version av game boy… Sedan har vi PS, PS2, PS3, PS4, Xbox och Xbox360. vi har också ett Dreamcast, är osäker på om vi har någon mer Sega-konsol…

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Dankoso
0

Super Nintendo

Nintendo 64

Gamecube

Wii

PS2

PS3

Xbox 360

Snart kanske även en PS4 om allt går som planerat.