Ny karaktär till Smash
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Precis på slutet av gårdagens Nintendo Direct visades det här klippet. Jag kan bara tala för våran reaktion här hemma och den bestod nog mest av glad förvåning. Cloud från Final Fantasy XII var inte den karaktär som vi i första hand trodde hade chans att komma med i spelet.
I december kommer en specialsändning från Nintendo när det gäller just Super Smash Bros. så vi får se om de avslöjar de sista karaktärerna för spelet då. Det är trots allt dags att de rundar av med DLC för spelet nu tycker jag.
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
//Kevin
[Medarbetare för Nintendo iFokus.]
"When you love something, never lose it. Understand, little one?
You must keep it safe, close to your heart."
#1 jag håller med! Vi har tusan ingen plats för våra längre xD Samma sak känner jag inför de nya animal crossing amiibosen, de är så fina men hur tusan ska jag ha råd? :O
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Jag och pojkvännen har iallafall planerat att vi ska göra en specialbygd hylla för amiibosarna som vi hänger på väggen. Vi hade bara planerat att ha SSB-amiibos på den, men det verkar som om hyllan blir större än vi tänkt. .-.
//Kevin
[Medarbetare för Nintendo iFokus.]
"When you love something, never lose it. Understand, little one?
You must keep it safe, close to your heart."
haha det är ett av problemen xD Men det är bra att begränsa sig. Vi kommer också behöva gruppera våra amiibos snart då de inte får plats på samma stället. Att gruppera dem efter serier eller spel är ju smart… Nu måste jag klura lite på hur vi kan lösa det här hemma ;)
Vea <3