Nintendo iFokus

Nintendo

Etikett10-övriga-nyheter-konsoler-och-spel
Läst 477 ggr
AnnaMoonshadow
1

Miitomo trailer

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nyligen släpptes den här trailern på flera olika språk för att beskriva vad Miitomo är för spel. Vi vet fortfarande inte när vi här i Sverige kommer få möjligthet att ansluta oss till Miitomo.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Kevsterrr
1

Hoppas det blir snart iallafall! :D

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

AnnaMoonshadow
1

#1 mm jag hoppas det med! har funderat på om jag ska trixa och lyckas ladda ner den japanska versionen men tycker inte det lönar sig när allt det gamla går förlorat när man väl kan ansluta sig till den svenska :/

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Kevsterrr
0

#2 Så länge den inte ÄR på svenska så nöjer jag mig. xD

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

AnnaMoonshadow
1

#3 skulle tro att det går att välja språk. du kan ju välja engelska på den japanska också 😛

Vea <3